Konu
Gelen Mesajı Beğenme Özelliği Gelmiş
16-11-2021, 19:29:00
#1
CGLR
Az önce fark ettim. Vallahi bravo, R10 ekibi İzmir Büyükşehir Belediyesi'nden daha iyi çalışıyor.