• 15-11-2021, 01:24:32
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabbin seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabbin sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak.(Duha Suresi- 1/5)
  • 15-11-2021, 01:25:05
    #20
    Çok geçmiş olsun allah yolunuzu açık etsin inşallah tekrardan düzelir durumunuz bende çok sıkıntılı dönemler geçiriyorum yarın öğlene kadar 5bin ödeme yapmam lazım ama malesef yok bende sürekli tekrardan başlamak için çabalıyorum ama psikolojik olarak kendimi bir türlü hazırlayamadım ne yaparsam olumsuz olacakmış gibi geliyor
  • 15-11-2021, 01:25:50
    #21
    abi tutunamayacak dalin kalmadiğinda inancina saril

    gayret edince emin ol durumun düzelicek ne borçlar altinda kalan insanlar var ödemeyi başaranlar
  • 15-11-2021, 01:28:19
    #22
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Günde 20 bin ciro yapan 1 milyonluk ticari risk alabilen elemanına ustasına ekmek veren adam düşmez hocam. Ticari zeka olmasa bunlarda olmaz bunlar herkesin yapabileceği şeyler değil. Kendinizi bu konuda hiç küçümsemeyiniz. Allah düştüm dediğiniz anda bir ferahlık verir ne siz ne başkasının aklı hayali almaz. Bol bol dua edin, sabırlar ve tez zamanda ferahlıklar diliyorum borcu olan herkese.
  • 15-11-2021, 01:29:50
    #23
    Merhaba kısa bir hikayemi anlatayım daha önce anlatmıştım belki sanada yol gösterir sana güzel insan
    Esnaftım 2020 ocak ayında pandemi başlarında dukkanımı kapatmak zorunda kaldım yaklaşık 1.3 milyon tl borç ile işime son verdim
    Arabamı elektronik eşyaları lüks telefonları Huzuli ne varsa sattım yaklaşık 800 bın tl kadar borcum kaldı..
    Devamında günde 3 saat uyku ile 2 işte çalıştım kuryelık yaptım halı yıkama ısıne gırdım garsonluk akla ne gelırse çok zor günlerdi haladaha geçmişe nazaran zor günler geçiriyorum
    ortalama 2021 yılına kadar 2021 yılında 680 bin tl bankalara olan borç ile ödemelerimi her ay ödeyebileceğim şekilde taahhüt yaptım düzenli bir periyotta ödemeye devam ediyorum
    halende çalışıyorum, ek iş fırsatları arıyorum bir miktar param ile Forex-Kripto para birimlerinde te işlem alıyorum.. 2013 yılından bu yana altyapım vardı özel ücretler eşliğinde eğitimler işlemler veriyorum,

    grafiker mezunuyum logo tasarım vb işler arıyorum alıyorum hiç gocunmadan hafta sonları eşya taşımacılıgına yövmiye usulü gidiyorum.. gibi gibi
    KISACA borç batağına düştüysen miktarın önemi yok önce kendıne bır perıyot oluşturucaksın azimle durmadan çalışacaksın iş fırsatı çok hiçbir becerinin olmasınada gerek yok
    ali ne dedi veli ne diyecek derdıne düşme o psikolojik yıkılma duygusunu bılırım sakın düşme,dağıtma toparla kendini beterin beteri var derler ya aynen öyle

    hiçbir borçtan korkma internet ortamındaki teknolojiyi keşfet kendini geliştir gündelik işlere bak hayatta kalmaya bak öncelikle olan olmuş..
    ALLAH YARDIMCIN OLSUN SELAMETLE
  • 15-11-2021, 01:31:01
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Parası olan biri olsaydım biraz verir en azından zor durumda kalan bir insana yardım ederdim ama benimde param yok.Allah hepimizin yardmcısı olsun.Birileri deli gibi para kazanıyor yolunu buluyor kimileri ise maalesef zor yaşam şartlarına sahip.

    Ayda 70-80 bin lira sitelerden kazanan insanlar vardı şimdi daha fazladır öyle bir sektör bulup girmelisin ki bütün borçlarını kısa sürede öde ama kimsenin yardım edeceğini sanmam ne yazik ki..

    Şurada 5 lira istesek kimse onu bile atmaz ya da dışarıda açım desen kimse yardım etmez.
    Paranı iyi kullan sakın çöpe paranı atma.Parasızlık çok zor.

    Çekiyorum makale yazdım alan bile olmadı.Allah kimseyi düşürmesin.
  • 15-11-2021, 01:31:03
    #25
    Yolun açık olsun inş
  • 15-11-2021, 01:32:05
    #26
    çok geçmiş olsun hocam inşallah eski düzeninize kavuşursunuz.
  • 15-11-2021, 01:32:22
    #27
    Yaşlarımız yolun yarısı ama hayata sıfırdan başlıyoruz bir düzenimiz yok bir gelecegimiz yok sürekli bir kaygı buda yaşamaksa.