Parası olan biri olsaydım biraz verir en azından zor durumda kalan bir insana yardım ederdim ama benimde param yok.Allah hepimizin yardmcısı olsun.Birileri deli gibi para kazanıyor yolunu buluyor kimileri ise maalesef zor yaşam şartlarına sahip.

Ayda 70-80 bin lira sitelerden kazanan insanlar vardı şimdi daha fazladır öyle bir sektör bulup girmelisin ki bütün borçlarını kısa sürede öde ama kimsenin yardım edeceğini sanmam ne yazik ki..

Şurada 5 lira istesek kimse onu bile atmaz ya da dışarıda açım desen kimse yardım etmez.
Paranı iyi kullan sakın çöpe paranı atma.Parasızlık çok zor.

Çekiyorum makale yazdım alan bile olmadı.Allah kimseyi düşürmesin.