• 12-11-2021, 22:18:57
    #1
    Birileri uçacağız demişti bir süre önce ama tam tersi istikamet olacağını bilemedik. Sizlerin yargılandığını görmeden almasın canımı mevlâm.

    Dipnot: CHP mi iktidara gelsin sözleri, kime oy verelim sözleri, sen tüp ve hastahane kuyruklarını gördün mü sözleri ile kendinizi kandırmayın. Kötü örnek ile değil de Menderes dindar bir adam olmadığı halde adaletli olduğunu söyleyin. Sağ görüşlüyüm. Ancak gençlerin bu ülkede yaşamak istemediğini, sürekli beyin göçü olduğunu, vatan millet Sakarya olayının artık önemini yitirdiğini herkes görüyor. Canım ülkem bir sürü psikolojisi ile yönetilip açlığa yoksulluğa zamlara düşürülürken kendileri burjuvazi bir hayatta gününü gün ediyorlar. Şimdi savunun güzel iktidarınızı.
  • 12-11-2021, 22:20:09
    #2
    Artık sahte dolar yakarlar
  • 12-11-2021, 22:29:10
    #3
    Maaşınızı dolarlamı alıyorsunuz?
  • 12-11-2021, 22:34:58
    #4
    Cidden ya 1 TL oldu 0,10 dolar. Az önce marketten çıktım, iki poşet gıdaya 260 TL gitti. Hayat pahalılığı ciddi oranda arttı. Sonumuz hayrola.
  • 12-11-2021, 22:35:45
    #5
    Kötü günlerden geçiyoruz sabırlı olmalıyız. Ben Türkiye Cumhuriyeti'nin bir vatandaşı olduğum için gururluyum. Biz birlik ve beraberlik ruhunu içimizde taşıdığımız sürece yıkılmayız. Vatan millet sakarya ruhunu içinde taşıyan yiğitler bitmez bu ülkede bunuda unutma.

    Ben ülkemi iyi gününde de kötü gününde de seviyorum.
  • 12-11-2021, 22:39:04
    #6
    Rayna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü günlerden geçiyoruz sabırlı olmalıyız. Ben Türkiye Cumhuriyeti'nin bir vatandaşı olduğum için gururluyum. Biz birlik ve beraberlik ruhunu içimizde taşıdığımız sürece yıkılmayız. Vatan millet sakarya ruhunu içinde taşıyan yiğitler bitmez bu ülkede bunuda unutma.

    Ben ülkemi iyi gününde de kötü gününde de seviyorum.
    Bu ülkenin bir ferdi olmak elbette gurur verici. Bu çok farklı bir durum. Asgari ücretin bu ülkenin ferdi olmak ve gurur duymakla ne ilgisi var. En pahalı benzin, işsizlik zamlar liyakat zulüm ve daha binlercesi ile ne ilgisi var güzel kardeşim.
  • 12-11-2021, 22:45:56
    #7
    Şükür kötü günler geride kaldı, Artık daha kötü günler bizleri bekliyor
  • 12-11-2021, 22:48:10
    #8
    Adb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkenin bir ferdi olmak elbette gurur verici. Bu çok farklı bir durum. Asgari ücretin bu ülkenin ferdi olmak ve gurur duymakla ne ilgisi var. En pahalı benzin, işsizlik zamlar liyakat zulüm ve daha binlercesi ile ne ilgisi var güzel kardeşim.
    Bende diyorum ki sabırlı olmalıyız. Bizim ülkemiz bir almanya değil. Bu günlerde geçecektir, haklısınız asgari ücret ve yaşam şartları şu an çok iyi bir konumda değil. Ama sen kötü günde vatan millet sakarya bitti dersen bu olmaz. BİTMEZ arkadaşım. Peygamber duasına mazhar olan bir şehir bir ülkeden bahsediyorsunuz.

    Şunu da eklemek istiyorum geçenlerde Beşiktaş Olimpiyakos maçı 3.0 kaybettik İstanbul'da. Olimpiyakos kulübü başkanı bu maçtan sonra ne söyledi biliyormusunuz? O skandal sözler benim ve 84 milyonun kanına dokundu. Onlar bizden daha fakirler ama ayrım yaparak bölünüp parçalanmıyorlar.
  • 12-11-2021, 22:52:46
    #9
    Rayna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende diyorum ki sabırlı olmalıyız. Bizim ülkemiz bir almanya değil. Bu günlerde geçecektir, haklısınız asgari ücret ve yaşam şartları şu an çok iyi bir konumda değil. Ama sen kötü günde vatan millet sakarya bitti dersen bu olmaz. BİTMEZ arkadaşım. Peygamber duasına mazhar olan bir şehir bir ülkeden bahsediyorsunuz.

    Şunu da eklemek istiyorum geçenlerde Beşiktaş Olimpiyakos maçı 3.0 kaybettik İstanbul'da. Olimpiyakos kulübü başkanı bu maçtan sonra ne söyledi biliyormusunuz? O skandal sözler benim ve 84 milyonun kanına dokundu. Onlar bizden daha fakirler ama ayrım yaparak bölünüp parçalanmıyorlar.
    Sen olaya hâlâ farklı bakıyorsun. Zor günlerden geçmiyoruz. Bir savaş bir kıtlık yok. Zor günlere sürüklendik. Paramız birilerinin mangosu birilerinin makam arabası tatil parası restoran parası olurken. Zoru vatandaş, yani sen yani ben yaşıyoruz.