Bende diyorum ki sabırlı olmalıyız. Bizim ülkemiz bir almanya değil. Bu günlerde geçecektir, haklısınız asgari ücret ve yaşam şartları şu an çok iyi bir konumda değil. Ama sen kötü günde vatan millet sakarya bitti dersen bu olmaz. BİTMEZ arkadaşım. Peygamber duasına mazhar olan bir şehir bir ülkeden bahsediyorsunuz.
Şunu da eklemek istiyorum geçenlerde Beşiktaş Olimpiyakos maçı 3.0 kaybettik İstanbul'da. Olimpiyakos kulübü başkanı bu maçtan sonra ne söyledi biliyormusunuz? O skandal sözler benim ve 84 milyonun kanına dokundu. Onlar bizden daha fakirler ama ayrım yaparak bölünüp parçalanmıyorlar.