• 25-11-2021, 02:58:05
    #19
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xyz kategorisi vardı ama işi bu kadar ileriye götürdüklerini bimiyordum. Ama o yıllarda bilene hersey kolaydi hocam, normal karşılıyorum hatta bilisim hukuku davalarına internet cafecileri bilir kişi olarak falan çağırıyorlar diye dolanan söylentiler bile vardı.
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ysiyetsiz.html

    Bu herif, yani @MhmtOrtc; Ersan zamanında @Moderator; nickini kullananlardan biriymiş diye duymuştum da daha fazla uzatmayayım ki sıtkımız sıyrılmasın iyice. Neyse ki o dönemler geride kaldı üstad.
  • 25-11-2021, 03:06:31
    #20
    KOZBA.NET
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ysiyetsiz.html

    Bu herif, yani @MhmtOrtc; Ersan zamanında @Moderator; nickini kullananlardan biriymiş diye duymuştum da daha fazla uzatmayayım ki sıtkımız sıyrılmasın iyice. Neyse ki o dönemler geride kaldı üstad.
    Aynen öyle üstat, Coşkun üstat dan Allah razı olsun ne diyelim 😀
  • 25-11-2021, 11:43:20
    #21
    Acısıyla tatlısıyla 12 yıla doğru gidiyoruz işte.
  • 26-11-2021, 09:46:24
    #22
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahmi reisi hatırladım, top sakallı bir profil fotoğrafı vardı, SEO konusunda bilgi paylaşımı falan yapardı.
    Hocam onun döndürdüğü filmler imdb'de listeye girerdi, komisyon vermeden hizmet konusu falan açamadığından şikayetçi arkadaşlar vardı tabi biz o zaman hizmet verecek kapasitede adamlar değildik, forumda bir şeyler öğrenmek için takılıyorduk.
    @GuNGoRv; iyi tanır Rahmi reisi şimdi baktım da 2012'deki bir konuda atışmışlar
    Tuhaf bir soyismi vardı onun neydi ya
  • 26-11-2021, 10:48:50
    #23
    KOZBA.NET
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuhaf bir soyismi vardı onun neydi ya
    Vidinoğlu mu neydi
  • 26-11-2021, 11:48:52
    #24
    Uzun süre üyeliğim olmadan takip etmiştim buraları vay beee