KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xyz kategorisi vardı ama işi bu kadar ileriye götürdüklerini bimiyordum. Ama o yıllarda bilene hersey kolaydi hocam, normal karşılıyorum hatta bilisim hukuku davalarına internet cafecileri bilir kişi olarak falan çağırıyorlar diye dolanan söylentiler bile vardı.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ysiyetsiz.html

Bu herif, yani @MhmtOrtc; Ersan zamanında @Moderator; nickini kullananlardan biriymiş diye duymuştum da daha fazla uzatmayayım ki sıtkımız sıyrılmasın iyice. Neyse ki o dönemler geride kaldı üstad.