Xyz kategorisi vardı ama işi bu kadar ileriye götürdüklerini bimiyordum. Ama o yıllarda bilene hersey kolaydi hocam, normal karşılıyorum hatta bilisim hukuku davalarına internet cafecileri bilir kişi olarak falan çağırıyorlar diye dolanan söylentiler bile vardı.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ysiyetsiz.html
Bu herif, yani
@MhmtOrtc; Ersan zamanında
@Moderator; nickini kullananlardan biriymiş diye duymuştum da daha fazla uzatmayayım ki sıtkımız sıyrılmasın iyice. Neyse ki o dönemler geride kaldı üstad.