Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ysiyetsiz.html

Bu herif, yani @MhmtOrtc; Ersan zamanında @Moderator; nickini kullananlardan biriymiş diye duymuştum da daha fazla uzatmayayım ki sıtkımız sıyrılmasın iyice. Neyse ki o dönemler geride kaldı üstad.
Aynen öyle üstat, Coşkun üstat dan Allah razı olsun ne diyelim 😀