
Bir diğer hatırladığım da 2012 yılında sunucu radore'de iken sitenin tüm yedekleri gitmiş ve 1 haftaya yakın kapalı kalmıştı. Sonra üyeler el birliği yapıp forumu tekrar canlandırmışlardı. Mesela konuda şu anda gördüğünüz trader sayım ile profil sayfama girdiğiniz trader sayım daha fazla olduğunu göreceksinizdir. Burası çok ilginç, yedekleri gitti madem traderleri nereden buldu derseniz google indexlerinden bulmuşlardı tüm üyelerin. Bot ile