900 m² alanı olan magazada dogalgaz ısıtması çok düşük kalıyor. Petekler ısıtıyor fakat ısıyı o kadar dışa vurmuyor. Magaza olduğu için de bazı peteklerin üzerlerinde ürün var dolabın arkasında kalmış ne bileyim istediğimiz verimi alamıyoruz.
Acaba klima veya ısıtıcı alsak doğalgaz a göre yakıt durumu ve ısı durumu ne olur? ısıyı üflediği için ısı daha çok olacağını düşünüyorum dogalgaza göre? Klima veya ısıtıcı hakkında fikirlerini paylaşır mısınız?
Klima ve Isıtıcı Kullananlar Bakabilir mi?
0
●17