900 m² alanı olan magazada dogalgaz ısıtması çok düşük kalıyor. Petekler ısıtıyor fakat ısıyı o kadar dışa vurmuyor. Magaza olduğu için de bazı peteklerin üzerlerinde ürün var dolabın arkasında kalmış ne bileyim istediğimiz verimi alamıyoruz.
Acaba klima veya ısıtıcı alsak doğalgaz a göre yakıt durumu ve ısı durumu ne olur? ısıyı üflediği için ısı daha çok olacağını düşünüyorum dogalgaza göre? Klima veya ısıtıcı hakkında fikirlerini paylaşır mısınız?