• 10-11-2021, 10:46:28
    #1
    10 Kasım bir yas günüdür. Milli bir yas yaşama, bizim değerli bir insanı kaybettiğimiz gündür. Milli bayram değildir, dini bayram değildir, parti günü değildir, kutlama günü değildir, eğlence günü değildir.

    Yas gününe özel indirim olmaz. Herkesin ticaretine saygım var, kimsenin ticari ahlakına karışamam. Ama milli yas günü çıkarınız için kullamayın lütfen. Ülke için ömrünü harcamış bir insanın etini kemiğini sömürmeleyim artık.
    14 kişi bunu beğendi.
  • 10-11-2021, 10:56:42
    #2
    Babası öldüğü gün, onun vefatına kampanya yapan varsa, yapabilir.
  • 10-11-2021, 11:02:20
    #3
    imza kaşe
  • 10-11-2021, 11:04:25
    #4
    genel olarak Atatürk menfaatçiliği konusunda söylediklerinize katılıyorum fakat 10 Kasım yas tutma günü konusuna şahsen katılmıyorum. Anma günü tabiri bana daha uygun geliyor. 10 Kasımlar yas tutma günü değildir Atatürk'ün düşüncelerini, hedeflerini ve ilkelerini daha ileri taşımak için vizyonunu daha iyi kavrayabilme, onun aziz hatırasına sahip çıktığımızı göstermenin günü olmalı bana göre.
  • 10-11-2021, 11:09:42
    #5
    Platin üye
    Kesinlikle haklısınız ancak ben her gün açılan bugüne özeller dışında, özellikle 10 kasımı vurgulayan bir kampanya göremedim, eğer varsa çok büyük saygısızlıktır.
  • 10-11-2021, 11:15:12
    #6
    Kesinlikle hocam ben de aynı şekilde düşünüyorum