genel olarak Atatürk menfaatçiliği konusunda söylediklerinize katılıyorum fakat 10 Kasım yas tutma günü konusuna şahsen katılmıyorum. Anma günü tabiri bana daha uygun geliyor. 10 Kasımlar yas tutma günü değildir Atatürk'ün düşüncelerini, hedeflerini ve ilkelerini daha ileri taşımak için vizyonunu daha iyi kavrayabilme, onun aziz hatırasına sahip çıktığımızı göstermenin günü olmalı bana göre.