• 10-11-2021, 00:56:24
    #1
    Arkadaşlar tekrardan merhabalar bir önceki post üzerine güzel mesajlar ve özelden yazanlar olunca bunu da storyleriniz için yaptım elbet kullanan olacaktır ve beğenilirse ne mutlu bana iyi kullanımlar herkese.
    Atamızın bu sözü üzerine şöyle bir tasarımı şekillendirmek ve ona hitap ettirmek gayet hoş bir hissiyat.

    ULTRA HD İNDİRMEK İÇİN: TIKLA

  • 10-11-2021, 01:19:08
    #2
    Hocam eline sağlık, çaban takdiri hak ediyor. Ancak kızmazsan bir iki noktaya değinmek istiyorum.
    Öncelikle fotoğraftaki sanat temasını anlayamadım. İyi vurgulanmadığını düşünüyorum.
    Fotoğraftaki askerin ve özellikle elindeki tüfeğin orada ne işi var ona da anlam veremedim (tema sanat olduğu için)
    Atamın karikatürize hali biraz asık suratlı olmuş onu da beğenmedim
    Lütfen yorumlarımı bir arkadaş tavsiyesi olarak düşün, tekrardan eline emeğine sağlık
  • 10-11-2021, 01:22:18
    #3
    Lawyer48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eline sağlık, çaban takdiri hak ediyor. Ancak kızmazsan bir iki noktaya değinmek istiyorum.
    Öncelikle fotoğraftaki sanat temasını anlayamadım. İyi vurgulanmadığını düşünüyorum.
    Fotoğraftaki askerin ve özellikle elindeki tüfeğin orada ne işi var ona da anlam veremedim (tema sanat olduğu için)
    Atamın karikatürize hali biraz asık suratlı olmuş onu da beğenmedim
    Lütfen yorumlarımı bir arkadaş tavsiyesi olarak düşün, tekrardan eline emeğine sağlık
    Yorumlarınız gayet açıklayıcı güzel hocam teşekkür ederim o halde size farklı bir story sunayım bu şekilde kullanırsınız
  • 10-11-2021, 13:36:09
    #4
    philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınız gayet açıklayıcı güzel hocam teşekkür ederim o halde size farklı bir story sunayım bu şekilde kullanırsınız
    Çok dhaa güzel olmuş elinize sağlık