Lawyer48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eline sağlık, çaban takdiri hak ediyor. Ancak kızmazsan bir iki noktaya değinmek istiyorum.
Öncelikle fotoğraftaki sanat temasını anlayamadım. İyi vurgulanmadığını düşünüyorum.
Fotoğraftaki askerin ve özellikle elindeki tüfeğin orada ne işi var ona da anlam veremedim (tema sanat olduğu için)
Atamın karikatürize hali biraz asık suratlı olmuş onu da beğenmedim
Lütfen yorumlarımı bir arkadaş tavsiyesi olarak düşün, tekrardan eline emeğine sağlık
Yorumlarınız gayet açıklayıcı güzel hocam teşekkür ederim o halde size farklı bir story sunayım bu şekilde kullanırsınız