Kredi kartımı geçen ay kullanamadim sebebi kart ne atmde para yatırması felan çalışıyor ne internette kartı görüyor yani hiç işe yaramıyor müşteri hizmetlerine bildirdim dediler şubeye gidin sözleşmede sorun olabilir bizde sorun yok eyvallah gittik şube demesin mi hiç sorun yok diye tekrar müşteri hizmetlerini aradım işte manyetizma bozuk falan diyorum ki 3d doğrulama işlemi kapanış sadece şifresiz yöntem görünüyor diyorum dediler kartı iptal edelim yeni yollayalim
Kısa özet: Kart yemek alışverişlerinde 3d dogrulamaya gitmiyor, pos calismiyot, ATM aynı keza ama ne haksa oyuna basarken Netflix alırken çalışıyor
Yaşadınız mı
