Yakın zamanda telefon hattınızı farklı bir operatöre geçirdiyseniz sim blokesi vardır. Bu nedenle 3D gelmiyordur. Aklıma gelen tek mantıklı açıklama bu ama diğer konularda bi şey diyemiyorum.