Merhaba,
21:58 sularında istanbul semalarında 300° kb yönüne doğru inanılmaz büyüklükte bir yıldız kaydı. abartmıyorum, aşırı büyüktü. 2-3 saniye havada süzüldü ve parlayıp ikiye ayrılıp yok oldu. Arkadaşla o yöne yürüyorduk ve durup şok olduk kalakaldık.
twitter'da çok gören kişi var. r10da da umarım denk gelen ve kayda alan olmuştur.
önceden edit: evet sis var ama burada gökyüzü görünüyor. https://www.hizliresim.com/gtyvae7
Twitter yorumlarından bir kaçı: https://www.hizliresim.com/s0djfc4
Muhteşem bir yıldız kaydı, görenler?
7
●128
- 05-11-2021, 22:52:27Olaylara bakış açım (temsili)Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2021, 22:53:24valla böyle bir şeyr şahit olmanızı isterdim, haberlerde araç kameralarında çekilenler gibiydi aynı güzel bir anı olu

CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
