• 05-11-2021, 22:43:49
    #1
    Merhaba,

    21:58 sularında istanbul semalarında 300° kb yönüne doğru inanılmaz büyüklükte bir yıldız kaydı. abartmıyorum, aşırı büyüktü. 2-3 saniye havada süzüldü ve parlayıp ikiye ayrılıp yok oldu. Arkadaşla o yöne yürüyorduk ve durup şok olduk kalakaldık.

    twitter'da çok gören kişi var. r10’da da umarım denk gelen ve kayda alan olmuştur.

    önceden edit: evet sis var ama burada gökyüzü görünüyor. https://www.hizliresim.com/gtyvae7

    Twitter yorumlarından bir kaçı: https://www.hizliresim.com/s0djfc4
  • 05-11-2021, 22:45:46
    #2
    daha cok yildiz kayacak bu dunyadan birader.
  • 05-11-2021, 22:50:22
    #3
    Biz çocuk uyutuyorduk, keşke yerinizde olup orada yürüyebilseydik😀
  • 05-11-2021, 22:52:27
    #4
    Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha cok yildiz kayacak bu dunyadan birader.
    Olaylara bakış açım (temsili)
  • 05-11-2021, 22:53:24
    #5
    valla böyle bir şeyr şahit olmanızı isterdim, haberlerde araç kameralarında çekilenler gibiydi aynı… güzel bir anı olu
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz çocuk uyutuyorduk, keşke yerinizde olup orada yürüyebilseydik😀
  • 05-11-2021, 22:55:32
    #6
    Uzaylılar iniyor olmasın 🙄🙄🙄
  • 05-11-2021, 22:57:50
    #7
    bize de hep zam hep zam bi gün de yıldız görsek.
  • 05-11-2021, 22:58:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Harbıden bızde arkadaşlkarla dısardayken gördük