Merhaba,

21:58 sularında istanbul semalarında 300° kb yönüne doğru inanılmaz büyüklükte bir yıldız kaydı. abartmıyorum, aşırı büyüktü. 2-3 saniye havada süzüldü ve parlayıp ikiye ayrılıp yok oldu. Arkadaşla o yöne yürüyorduk ve durup şok olduk kalakaldık.

twitter'da çok gören kişi var. r10’da da umarım denk gelen ve kayda alan olmuştur.

önceden edit: evet sis var ama burada gökyüzü görünüyor. https://www.hizliresim.com/gtyvae7

Twitter yorumlarından bir kaçı: https://www.hizliresim.com/s0djfc4