Merhaba iyi günler dilerim,
NTV de bir program izliyorum şu an aynı anda sağ altta bulunan döviz TL paritelerine bakıyorum Euro yavaş yavaş artıyor(ytd), instagrama giriyorum o da çöktü çökecek çok yavaş. Siz de durumlar nasıl
herşey yükseliyor. fakat ATV, Show gibi kanallarda herşey güllük gülistanlık. Hiçbir kanal doğru düzgün ekonomik sıkıntıdan bahsetmiyor.
İstanbul'u, Ankara'yı kötülemekten Ekonomiye zaman kalmıyor.