• 01-11-2021, 17:29:45
    #1
    Bildiğim kadarıyla gözlerimde bir hastalık yok :,) R10 geliştiricisine iletirseniz sevinirim. Bu şey her neyse bütün forumda geziyor ve sinir bozuyor. Bu nedir ?




    Üzerine geldiğim zaman her şeyi sana yazdım diye not bırakıyor. Kalpler çıkıyor

    Easteregg gibi ama ne olduğunu biliyorsanız ve bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 01-11-2021, 17:38:54
    #2
    Uzun zamandır görürüm ama hangi algoritmaya göre çıkıyor hala anlamadım. İlk çıktığında yazılımcının bana karşı farklı hissi olduğunu düşündüm meğer herkese çıkıyormuş
  • 01-11-2021, 17:39:40
    #3
    Koyu temaya geçtiğimden beri görmüyorum o noktayı. Geçenlerde yanlışlıkla üstüne geldim sanırım, o yazı bana da çıktı.
  • 01-11-2021, 17:40:11
    #4
    Sebastian ile ilgili 36374848. konuya hoş geldiniz.
  • 01-11-2021, 17:42:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam tüm r10 size hasta
  • 01-11-2021, 17:47:55
    #7
    r10 müdavimi
  • 01-11-2021, 17:49:37
    #8
    Bazen yanlışlıkla üstüne geldiğim, modumu yükselten bir easter egg kendisi
  • 01-11-2021, 18:28:06
    #9
    • HKeNN
    HKeNN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.