Bildiğim kadarıyla gözlerimde bir hastalık yok :,) R10 geliştiricisine iletirseniz sevinirim. Bu şey her neyse bütün forumda geziyor ve sinir bozuyor. Bu nedir ?
Üzerine geldiğim zaman her şeyi sana yazdım diye not bırakıyor. Kalpler çıkıyor
Easteregg gibi ama ne olduğunu biliyorsanız ve bilgilendirirseniz sevinirim.
Uzun zamandır görürüm ama hangi algoritmaya göre çıkıyor hala anlamadım. İlk çıktığında yazılımcının bana karşı farklı hissi olduğunu düşündüm meğer herkese çıkıyormuş