Bildiğim kadarıyla gözlerimde bir hastalık yok :,) R10 geliştiricisine iletirseniz sevinirim. Bu şey her neyse bütün forumda geziyor ve sinir bozuyor. Bu nedir ?
Üzerine geldiğim zaman her şeyi sana yazdım diye not bırakıyor. Kalpler çıkıyor
Easteregg gibi ama ne olduğunu biliyorsanız ve bilgilendirirseniz sevinirim.