uzun zamandır girmiyordum profilimi de güncellemiş oldum bu vesileyle ^^
Genç kardeşinizi de aranıza alabilirseniz çok sevinirim 😄
Profilim
Linkedin Bağlantılarımızı Genişletiyoruz!
22
●319
- 01-11-2021, 00:09:09Elbette, seve seve. Ben Linkedini üniversite 1. sınıfta keşfetmiştim. Sen halihazırda Lise 3tesin en azından bana göre 2-0 öndesin yani. Geneli düşündüğümüzde avantajlı olduğun bu platformu gerçekten verimli kullanabilirsen iş bulma vs konularında da kesinlikle sorun yaşayacağını düşünmüyorum. Kendini geliştirmekten asla korkma dostum. Bu arada yazıya etkileşim de beklerim 😄 Başarılar, memnun oldumGalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2021, 00:10:06Çok teşekkür ediyorum 🙏🏻 Tescilli bir markam var şirketimizi kuracağız inşallah her şey çok güzel ilerliyor 🤩orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2021, 00:34:13En aktif kullandığım sosyal medya olduğu için bende geleyim bari

https://www.linkedin.com/in/ademsahinnn/ - 01-11-2021, 01:03:43Az önce bağlantı kurmuş olduk Adem Bey. 😄 Diğer arkadaşlar da bağlantı isteği gönderecektir. Memnun oldum, başarılar!ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2021, 20:15:03Bağlantı davetimi ilettim az önce. Ayrıca konuda bulunan yazım da ilginizi çektiyse etkileşimlerinizi beklerimSAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bağlantı daveti ilettim az önce. Memnun oldum. Son yazım ilginizi çektiyse etkileşimlerinizi de beklerimCalexsonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
