GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun zamandır girmiyordum profilimi de güncellemiş oldum bu vesileyle ^^

Genç kardeşinizi de aranıza alabilirseniz çok sevinirim 😄

Profilim
Elbette, seve seve. Ben Linkedin’i üniversite 1. sınıfta keşfetmiştim. Sen halihazırda Lise 3’tesin en azından bana göre 2-0 öndesin yani. Geneli düşündüğümüzde avantajlı olduğun bu platformu gerçekten verimli kullanabilirsen iş bulma vs konularında da kesinlikle sorun yaşayacağını düşünmüyorum. Kendini geliştirmekten asla korkma dostum. Bu arada yazıya etkileşim de beklerim 😄 Başarılar, memnun oldum