Elbette, seve seve. Ben Linkedini üniversite 1. sınıfta keşfetmiştim. Sen halihazırda Lise 3tesin en azından bana göre 2-0 öndesin yani. Geneli düşündüğümüzde avantajlı olduğun bu platformu gerçekten verimli kullanabilirsen iş bulma vs konularında da kesinlikle sorun yaşayacağını düşünmüyorum. Kendini geliştirmekten asla korkma dostum. Bu arada yazıya etkileşim de beklerim 😄 Başarılar, memnun oldum
Çok teşekkür ediyorum 🙏🏻 Tescilli bir markam var şirketimizi kuracağız inşallah her şey çok güzel ilerliyor 🤩