• 30-10-2021, 22:23:20
    #1
    Arkadaşlar selamlar, elimde 300$ kadar para var nasıl değerlendirebilirim sizce? Siz olsanız ne yapardınız? (Öğrenciyim)

    Edit-1: Paranın büyük çoğunluğunu zaten altcoinlerde tutuyorum. (uzun vade +6 aydır) Fazla beceremediğim için parayı arttıramadım. Farklı alanlara yönelmeyi düşünüyorum.
  • 30-10-2021, 22:25:30
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aklımda ki altcoinleri alır katkat fazlasını geri vermesini beklerdim (ytd)
  • 30-10-2021, 22:26:03
    #3
    Altcoinlere yatırım yapardım
  • 30-10-2021, 22:26:18
    #4
    YATIRIM TAVSİYE DEĞİLDİR.

    binance üzerinden bitcoin max 5 olmak üzere marjin açardım.
    bende o para olsa bunu yapardım.
  • 30-10-2021, 22:26:38
    #5
    Bu parayla ihtiyaç giderebilirsiniz yada dolarınızı artırmak için devam edin derim. Çok ufak bir meblağ kaybetsemde sorun değil derseniz alt coinlere bakın. YTD.
  • 30-10-2021, 22:27:09
    #6
    Yukarıda yazanlar gibi coine girmezdim 😊
  • 30-10-2021, 22:28:21
    #7
    paranın büyük çoğunluğunu zaetn altcoinlerde tutuyorum. (uzun vade +6 aydır) Fazla beceremediğim için parayı arttıramadım. Farklı alanlara yönelmeyi düşünüyorum.
  • 30-10-2021, 22:30:45
    #8
    Yukarıda yazıldığı gibi asla ama asla marjine girmezdim. Bakın tek silkelemede bütün paranızdan olursunuz. 100 100 2tane altcoine bölerdim. Kalan 100 doları da olası düşüşte maliyet azaltmak için nakit bekletirdim. Kumar oynamayın..
  • 30-10-2021, 22:32:10
    #9
    Mana ya bas 100 150$ 1 haftaya katlanır {/ytd}