Arkadaşlar selamlar, elimde 300$ kadar para var nasıl değerlendirebilirim sizce? Siz olsanız ne yapardınız? (Öğrenciyim)
Edit-1: Paranın büyük çoğunluğunu zaten altcoinlerde tutuyorum. (uzun vade +6 aydır) Fazla beceremediğim için parayı arttıramadım. Farklı alanlara yönelmeyi düşünüyorum.
300$ ana parayla ne yapardınız?
9
●242
- 30-10-2021, 22:23:20
- 30-10-2021, 22:28:21paranın büyük çoğunluğunu zaetn altcoinlerde tutuyorum. (uzun vade +6 aydır) Fazla beceremediğim için parayı arttıramadım. Farklı alanlara yönelmeyi düşünüyorum.
- 30-10-2021, 22:30:45Yukarıda yazıldığı gibi asla ama asla marjine girmezdim. Bakın tek silkelemede bütün paranızdan olursunuz. 100 100 2tane altcoine bölerdim. Kalan 100 doları da olası düşüşte maliyet azaltmak için nakit bekletirdim. Kumar oynamayın..