Konu
300$ ana parayla ne yapardınız?
30-10-2021, 22:26:18
#4
ihtiy4r
YATIRIM TAVSİYE DEĞİLDİR.
binance üzerinden bitcoin max 5 olmak üzere marjin açardım.
bende o para olsa bunu yapardım.