Arkadaşlar selamlar, elimde 300$ kadar para var nasıl değerlendirebilirim sizce? Siz olsanız ne yapardınız? (Öğrenciyim)

Edit-1: Paranın büyük çoğunluğunu zaten altcoinlerde tutuyorum. (uzun vade +6 aydır) Fazla beceremediğim için parayı arttıramadım. Farklı alanlara yönelmeyi düşünüyorum.