• 24-10-2021, 21:01:22
    #1
    Wordpress
    Atamayana atıyorlar hacım Fenerbahçeli olarak Alanya'yı tebrik ediyorum. 90dk'da 2 şut attılar biri gol diğeri de kafa. Fenerbahçe 20 25şut attı herhalde
  • 24-10-2021, 21:03:09
    #2
    Ali Koç en son megafon ararken görüntülendi.

    Rezillik başka bir şey değil.
  • 24-10-2021, 21:03:59
    #3
    Wordpress
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ali Koç en son megafon ararken görüntülendi.

    Rezillik başka bir şey değil.
    Önceki maçlarla kısa paslı oynayarak daha etkiliydi ama bu maçta orta açarak oynamayı tercih ettiler. Bir halta yaramadı
  • 24-10-2021, 21:04:08
    #4
    Fb ortaları çoğu saçma sapan rastgele ortalar. Takımda bitirici oyuncu yok, şampiyonluk 5 yıl daha hayal. Çöp adam Vitor ile olacak şey değil bu.
  • 24-10-2021, 21:04:33
    #5
    Aslen tokatliyim ama uzun zamandir Alanya da yaşıyorum ve burda oturuyorum .Ayrıca fenerbahçeliyim.Sevineyim mı üzüleyim mi bilemedim.
  • 24-10-2021, 21:05:39
    #6
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceki maçlarla kısa paslı oynayarak daha etkiliydi ama bu maçta orta açarak oynamayı tercih ettiler. Bir halta yaramadı
    Orta açacaksak Caner'i neden gönderdik ki zaten... Değişiklik çok geç yapılıyor. Bir oyuncu maçın kaderini değiştirebiliyor. Sağlık olsun diyelim. Alanya'yi tebrik ederim.
  • 24-10-2021, 21:06:17
    #7
    Tebrikler büyük kaptan
  • 24-10-2021, 21:06:47
    #8
    twitter a gireyimde linçleri okuyayım en sevdiğim
  • 24-10-2021, 21:07:08
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fenerbahçe mağdur edilmiştir kesin, yoksa iyi takım 😃