Önceki maçlarla kısa paslı oynayarak daha etkiliydi ama bu maçta orta açarak oynamayı tercih ettiler. Bir halta yaramadı
Orta açacaksak Caner'i neden gönderdik ki zaten... Değişiklik çok geç yapılıyor. Bir oyuncu maçın kaderini değiştirebiliyor. Sağlık olsun diyelim. Alanya'yi tebrik ederim.