• 24-10-2021, 21:12:05
    #10
    Fenerbahçemizin üstünde BÜYÜ yoksa bende bir şey bilmiyorum.
  • 24-10-2021, 21:12:30
    #11
    Takımda kalite yok kalite.
  • 24-10-2021, 21:15:41
    #12
    oynamasak üzülmeyeceğimde oynayan biziz yenilen yine biziz harbi bende büyü olduğunu düşünüyorum. Hele o Serdar Dursun ilk pozisyonu arkadaş birisi bana onun pozisyonunda hususi dışarı vur deseler onun yaptığını yapamam herhalde.