oynamasak üzülmeyeceğimde oynayan biziz yenilen yine biziz harbi bende büyü olduğunu düşünüyorum. Hele o Serdar Dursun ilk pozisyonu arkadaş birisi bana onun pozisyonunda hususi dışarı vur deseler onun yaptığını yapamam herhalde.