Ben numpad deki noktaya ses kısma, entera da ses yükseltmeyi ekledim. İşinize yarayabilir diye paylaşmak istedim, hayırlı akşamlar.
https://www.gezginler.net/indir/sharpkeys.html
Add e basın sol taraftaki listenin altında Type Key butonuna basarak, işlevini değiştirmek istediğiniz tuşa basın, sağ taraftaki listede de örneğin ses kısma ise direkt o komutu seçin ya da dilediğiniz şekilde değişimi yapın.
Ekledikten sonra, Write to registry butonuna tıklayıp, bilgisayarı yeniden başlatın ve işlem tamamdır.