Klavyede medya tuşlarınız yoksa, örneğin ses kısmak için FN+F3 gibi komut kullanıyorsanız, bunu kullanmadığınız tuşa tek hareket olarak atayabiliyorsunuz.
Ben numpad deki noktaya ses kısma, entera da ses yükseltmeyi ekledim. İşinize yarayabilir diye paylaşmak istedim, hayırlı akşamlar.


https://www.gezginler.net/indir/sharpkeys.html


Add e basın sol taraftaki listenin altında Type Key butonuna basarak, işlevini değiştirmek istediğiniz tuşa basın, sağ taraftaki listede de örneğin ses kısma ise direkt o komutu seçin ya da dilediğiniz şekilde değişimi yapın.


Ekledikten sonra, Write to registry butonuna tıklayıp, bilgisayarı yeniden başlatın ve işlem tamamdır.