Crohn Hastalığı Teşhisi Aldım
2
●141
- 22-10-2021, 22:43:07Karnımda sürekli bir şişkinlik, reflü ve 2-3 senede bir bağırsak tıkanması veya ona benzer nitelikte olgular yaşadım. Bunun üzerine bugün kolonoskopi ve endoskopi yaptırdım, bunun konusunu da açmıştım daha önce. İBS'den şüpheleniyordum fakat Crohn hastalığı teşhis edildi. Çok ciddi bir hastalık olmasa da tedavisi yok, aranızda var mı bu hastalığa sahip olanlar?