HERKEZE İYİ FORMLAR YA ARKDAŞLAR BİŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM
YA BEN BURDA Bİ FORM AÇTIĞIMDA NEDEN ÜYE OLMAYAN İNSAN GİRİP OKUYABİLİYOR ?
ADAM DOLANDIRICIDIR GİRER YAZAR KİM WHATSAPPTAN YAZAN ADAMA R10 ÜYESİMİSİNİZ DİYE SORUYOR ÇOK NADİR
BANA BUGÜN BAKİYE YÜKLİYCEM DİYE GELDİ ADAM ÇALINTI KART KULLANIYORUM DEDİ SON ANDA ENGELLEDİM
ADAMI YANİ BENİM PAYLATŞIĞIM KONUYU ÜYELERDEN BAŞKA KİMSE KULLANMAMASI GEREKİYOR
Kİ ZATEN ÜYELİK ÇOK ZOR Bİ İŞLEM O ZAMAN BEN YADA DİĞERLERİ NEDEN ÜYE OLUYOR
HERKEZİN FİKRİNİ ALMAK İÇİN BU KONUYU AÇIYORUM
YANİ BENİM BU @R10; 'a bir tavsiyem benim formumu numaramı gören yazıyor bence böyle olmamalı .
Herkez için çok önemli okuyunuz!
10
●277
- 21-10-2021, 21:52:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 21-10-2021, 21:59:18Madem Okumadınız neden yorum yazıyorsunuz ki onu anlamadım? madem okumadınız konuya cevap yazmaya sahip değilsiniz .? okeybloods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2021, 22:02:20Taleplerinizin arasına sadece izin verdiklerim yorum yapabilsin diye de ekleyin bari, okuyabilen olursa belki gerçekleşir ben de "konuya cevap yazmaya sahip olmam"adwordsdanisman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
