• 21-10-2021, 22:30:40
    #10
    adwordsdanisman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HERKEZE İYİ FORMLAR YA ARKDAŞLAR BİŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM
    YA BEN BURDA Bİ FORM AÇTIĞIMDA NEDEN ÜYE OLMAYAN İNSAN GİRİP OKUYABİLİYOR ?
    ADAM DOLANDIRICIDIR GİRER YAZAR KİM WHATSAPPTAN YAZAN ADAMA R10 ÜYESİMİSİNİZ DİYE SORUYOR ÇOK NADİR
    BANA BUGÜN BAKİYE YÜKLİYCEM DİYE GELDİ ADAM ÇALINTI KART KULLANIYORUM DEDİ SON ANDA ENGELLEDİM
    ADAMI YANİ BENİM PAYLATŞIĞIM KONUYU ÜYELERDEN BAŞKA KİMSE KULLANMAMASI GEREKİYOR
    Kİ ZATEN ÜYELİK ÇOK ZOR Bİ İŞLEM O ZAMAN BEN YADA DİĞERLERİ NEDEN ÜYE OLUYOR
    HERKEZİN FİKRİNİ ALMAK İÇİN BU KONUYU AÇIYORUM
    YANİ BENİM BU @R10; 'a bir tavsiyem benim formumu numaramı gören yazıyor bence böyle olmamalı .
    bunun çok basit bir çözümü var numaranızı konuya eklemeyin 😀
  • 22-10-2021, 00:26:27
    #11
    Bütün ümidim gençliktedir
    Alıntı
    ADAM DOLANDIRICIDIR GİRER YAZAR KİM WHATSAPPTAN YAZAN ADAMA R10 ÜYESİMİSİNİZ DİYE SORUYOR
    Ben soruyorum. Sorduğum ve teyit alamadığım kişilerle ticaret yapmadığım için, 10 senedir dolandırılmadım. Eğer tüm forumu Google'ye kapatsaydık, bugün 3-5 kişi burada sohbet ediyor olurduk. Biraz mantıklı düşünelim arkadaşlar. Yıllardır uyarıyoruz, kendi tedbirlerinizi alın diye. Her şeyi bizden beklerseniz, bugün olmasa bile yarın dolandırılırsınız.