Madem Okumadınız neden yorum yazıyorsunuz ki onu anlamadım? madem okumadınız konuya cevap yazmaya sahip değilsiniz .? okey
Taleplerinizin arasına sadece izin verdiklerim yorum yapabilsin diye de ekleyin bari, okuyabilen olursa belki gerçekleşir ben de "konuya cevap yazmaya sahip olmam"