• 21-10-2021, 21:52:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HERKEZE İYİ FORMLAR YA ARKDAŞLAR BİŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM
    YA BEN BURDA Bİ FORM AÇTIĞIMDA NEDEN ÜYE OLMAYAN İNSAN GİRİP OKUYABİLİYOR ?
    ADAM DOLANDIRICIDIR GİRER YAZAR KİM WHATSAPPTAN YAZAN ADAMA R10 ÜYESİMİSİNİZ DİYE SORUYOR ÇOK NADİR
    BANA BUGÜN BAKİYE YÜKLİYCEM DİYE GELDİ ADAM ÇALINTI KART KULLANIYORUM DEDİ SON ANDA ENGELLEDİM
    ADAMI YANİ BENİM PAYLATŞIĞIM KONUYU ÜYELERDEN BAŞKA KİMSE KULLANMAMASI GEREKİYOR
    Kİ ZATEN ÜYELİK ÇOK ZOR Bİ İŞLEM O ZAMAN BEN YADA DİĞERLERİ NEDEN ÜYE OLUYOR
    HERKEZİN FİKRİNİ ALMAK İÇİN BU KONUYU AÇIYORUM
    YANİ BENİM BU @R10; 'a bir tavsiyem benim formumu numaramı gören yazıyor bence böyle olmamalı .
  • 21-10-2021, 21:54:21
    #2
    üyeyim, 2 satırdan sonrasını okuyamadım zaten çokta takmayın bence
  • 21-10-2021, 21:54:47
    #3
    Çalıntı kart kullanması bizi bağlıyor mu?
  • 21-10-2021, 21:55:19
    #4
    Aynı sorun bende de var. Twitter ile ilgili bir soru sordum adam bana özelden WhatsApp üzerinden sesli mesaj atıyor kimsin diyorum cevap yok.

    @Yeniceri; bu konularda farklı önlemler alınsa sistem üzerinde ?
  • 21-10-2021, 21:56:01
    #5
    Herkes
  • 21-10-2021, 21:56:39
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    platlara özel bu tarz kısımlar var ama diğer forum genelinde yok sanırım,
  • 21-10-2021, 21:59:18
    #7
    bloods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üyeyim, 2 satırdan sonrasını okuyamadım zaten çokta takmayın bence
    Madem Okumadınız neden yorum yazıyorsunuz ki onu anlamadım? madem okumadınız konuya cevap yazmaya sahip değilsiniz .? okey
  • 21-10-2021, 22:02:20
    #8
    adwordsdanisman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem Okumadınız neden yorum yazıyorsunuz ki onu anlamadım? madem okumadınız konuya cevap yazmaya sahip değilsiniz .? okey
    Taleplerinizin arasına sadece izin verdiklerim yorum yapabilsin diye de ekleyin bari, okuyabilen olursa belki gerçekleşir ben de "konuya cevap yazmaya sahip olmam"
  • 21-10-2021, 22:04:58
    #9
    Görüyorum ve artırıyorum; Üyelik oluştururken türkçe testi yapılsın geçemeyen üye olamasın..
    • smmpanelnet
    • antalya23
    • cavesizm
    smmpanelnet, antalya23, cavesizm ve 6 kişi bunu beğendi.
    9 kişi bunu beğendi.