• 21-10-2021, 16:36:50
    #1
    Merhaba,

    Glycon v2 sürümünün yayınlanmasına son 1 gün kaldı ve bu duyuruyu yapmak istedik.

    Glycon v2 baştan kodlanan ve altyapı değişikliğine uğramış bir yazılımdır. Domain değişikliği mümkün olmayacaktır. Dolayısıyla domain değiştirmek istiyorsanız hali hazırda v1 sürümünü kullanırken değiştirmeniz gerekmektedir.

    Not: Lisans devir ücretleri kaldırıldı.

    İyi çalışmalar.
  • 21-10-2021, 16:38:15
    #2
    merhaba, neden böyle bir durum ortaya çıktı?
  • 21-10-2021, 16:40:55
    #3
    ✅ Dijital Reklam Ajansı
    Şimdiden hayırlı olsun yeni özellikleri merakla bekliyoruz
  • 21-10-2021, 16:41:05
    #4
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, neden böyle bir durum ortaya çıktı?
    Merhaba,

    Yeni sistemimizde yazılım güvenliği için lisans ilk kurulumda tek bir domaine verilir ve dosyalar ona göre şekillendirilir.
    Dolayısıyla domain değişikliği sistem yapısınca mümkün değildir.

    İyi çalışmalar.
  • 21-10-2021, 16:41:24
    #5
    backlinkmatik.com
    Glycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Glycon v2 sürümünün yayınlanmasına son 1 gün kaldı ve bu duyuruyu yapmak istedik.

    Glycon v2 baştan kodlanan ve altyapı değişikliğine uğramış bir yazılımdır. Domain değişikliği mümkün olmayacaktır. Dolayısıyla domain değiştirmek istiyorsanız hali hazırda v1 sürümünü kullanırken değiştirmeniz gerekmektedir.

    Not: Lisans devir ücretleri kaldırıldı.

    İyi çalışmalar.
    İşte günün en güzel duyurusu =) Emeklerinize sağlık hocam.

    Alıntı
    Not: Lisans devir ücretleri kaldırıldı.
    Hocam v1 den v2 ye ücretsiz mi geçilecek yani bu açıklamadan onu mu çıkarmalıyız?

    Ayrıca, v1 den v2 ye geçişte teknik olarak bizi zorlayacak şeyler var mı? Sizinle daha önce konustugumuzda aynı veritabanı özelliklerinde olacak demiştiniz. Sorunsuz çalışır halde aktarımı sağlayacak mısınız? (Mevcut sistemler, satışlar, ödemeler, geçmiş, yapılan ayarlamalar vs.)

    Ayrıca mevcut temalar (premium da da dahil) yeni versiyona uyumlu mudur?
  • 21-10-2021, 16:43:08
    #6
    civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte günün en güzel duyurusu =) Emeklerinize sağlık hocam.

    [COLOR=#515365][FONT=Open Sans]

    Hocam v1 den v2 ye ücretsiz mi geçilecek yani bu açıklamadan onu mu çıkarmalıyız?

    Ayrıca, v1 den v2 ye geçişte teknik olarak bizi zorlayacak şeyler var mı? Sizinle daha önce konustugumuzda aynı veritabanı özelliklerinde olacak demiştiniz. Sorunsuz çalışır halde aktarımı sağlayacak mısınız? (Mevcut sistemler, satışlar, ödemeler, geçmiş, yapılan ayarlamalar vs.)

    Ayrıca mevcut temalar (premium da da dahil) yeni versiyona uyumlu mudur?
    Merhaba,

    Bizim sattığımız temalar yeni versiyona uyumludur.
    v1'den v2'ye geçiş %50 indirimli olacaktır. Açılışta yazılımın ücreti 600₺ olarak ücretlendirilecektir.
    Sizler 300₺ ödeyerek geçiş yapabileceksiniz.

    Lisans devir ücretlerinin kaldırılması şu anlama gelmektedir.
    Başkasına devir ettiğiniz lisanslar için artık ücret talep etmemekteyiz.
  • 21-10-2021, 16:49:38
    #7
    Hayırlı Olsun
  • 21-10-2021, 17:23:56
    #8
    Şimdiden hayırlı uğurlu olsun,çok büyük emekler verildi.