Merhaba,
Glycon v2 sürümünün yayınlanmasına son 1 gün kaldı ve bu duyuruyu yapmak istedik.
Glycon v2 baştan kodlanan ve altyapı değişikliğine uğramış bir yazılımdır. Domain değişikliği mümkün olmayacaktır. Dolayısıyla domain değiştirmek istiyorsanız hali hazırda v1 sürümünü kullanırken değiştirmeniz gerekmektedir.
Not: Lisans devir ücretleri kaldırıldı.
İyi çalışmalar.
İşte günün en güzel duyurusu =) Emeklerinize sağlık hocam.
Alıntı
Not: Lisans devir ücretleri kaldırıldı.
Hocam v1 den v2 ye ücretsiz mi geçilecek yani bu açıklamadan onu mu çıkarmalıyız?
Ayrıca, v1 den v2 ye geçişte teknik olarak bizi zorlayacak şeyler var mı? Sizinle daha önce konustugumuzda aynı veritabanı özelliklerinde olacak demiştiniz. Sorunsuz çalışır halde aktarımı sağlayacak mısınız? (Mevcut sistemler, satışlar, ödemeler, geçmiş, yapılan ayarlamalar vs.)
Ayrıca mevcut temalar (premium da da dahil) yeni versiyona uyumlu mudur?