• 20-10-2021, 11:41:18
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boya ve açıcı yakıcı maddeleri. Saçı boyarken tene teması çok olmayacak şekilde yaparlar. 10 defa düşünecek bir şey değil.
    4 kere açici sürdük çok degil hocam 😂
  • 20-10-2021, 11:41:23
    #11
    15 yıldır boyuyorum. Sıfır sıkıntı.
    Demek yanlış bir şeyler yaptın.
    Miktar veya markada sorun olabilir. Veya çok fazla tuttun saçında
  • 20-10-2021, 11:42:19
    #12
    Bende Saçımı 1 Sene önce Gri'ye boyatmıştım ertesi gün sararmaya başladı ardından tekrar işlem gördü saçı yıkadıktan sonra boya akmaya başladı 1 ayda 4 işlem gördü ve sonuç saçı yaktılar saçın sarı olması yanık olması rahatsız etmeye başladı bende saçımı kople kestiğim halde saçlarım 3 katı dökülüyor kimseye önermiyorum yapmayın !
  • 20-10-2021, 11:45:54
    #13
    Platin üye
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birdaha kendim boyamam :d 4 e vurdurdum

    Geçmiş olsun, boya işlemlerinde kesinlikle kadın kuaförüne gitmeniz gerekir.
  • 20-10-2021, 11:47:51
    #14
    Annesini kafa derisinde sedef hastalığı olan bir arkadaş saç boyasıyla annesinin kafasında ki sedeften kurtulduğunu belirtmiş. Çözümü olmayan bir hastalık olunca insanlar farklı yöntemlere başvuruyor.
    https://eksisozluk.com/entry/117655209
  • 20-10-2021, 11:48:17
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Starkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Saçımı 1 Sene önce Gri'ye boyatmıştım ertesi gün sararmaya başladı ardından tekrar işlem gördü saçı yıkadıktan sonra boya akmaya başladı 1 ayda 4 işlem gördü ve sonuç saçı yaktılar saçın sarı olması yanık olması rahatsız etmeye başladı bende saçımı kople kestiğim halde saçlarım 3 katı dökülüyor kimseye önermiyorum yapmayın !
    ayni durumdayiz
  • 20-10-2021, 12:16:51
    #16
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annesini kafa derisinde sedef hastalığı olan bir arkadaş saç boyasıyla annesinin kafasında ki sedeften kurtulduğunu belirtmiş. Çözümü olmayan bir hastalık olunca insanlar farklı yöntemlere başvuruyor.
    https://eksisozluk.com/entry/117655209
    Hocam uydurma da olabilir dikkat edin. Aşırı reaksiyon gösterebilir.
  • 20-10-2021, 12:29:58
    #17
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam uydurma da olabilir dikkat edin. Aşırı reaksiyon gösterebilir.
    Öyle tabi ki hocam. Bu hastalığa sahip olan insanları bugüne dek öyle tokatladılar ki, bunlardan medet umacak hale gelindi.
  • 20-10-2021, 13:43:43
    #18
    Geçmiş olsun hocam