Bende Saçımı 1 Sene önce Gri'ye boyatmıştım ertesi gün sararmaya başladı ardından tekrar işlem gördü saçı yıkadıktan sonra boya akmaya başladı 1 ayda 4 işlem gördü ve sonuç saçı yaktılar saçın sarı olması yanık olması rahatsız etmeye başladı bende saçımı kople kestiğim halde saçlarım 3 katı dökülüyor kimseye önermiyorum yapmayın !