minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boya ve açıcı yakıcı maddeleri. Saçı boyarken tene teması çok olmayacak şekilde yaparlar. 10 defa düşünecek bir şey değil.
4 kere açici sürdük çok degil hocam 😂