merhaba
evlerımızde doğalgaz kullanıyoruz ama işyerınde hala soba ıle ısınılıyor
25kg 1kucuk cuval kömür 85tl olmuş,bu hayat nasıl olacak,gunluk 1 çuval yakılıyor ay a vurdugunda 26x85=2210tl çok muazzam bır yakıt gıderi,yaşam artık azap haline geldi
kışın evlerımıze 600-700 dogalgaz gelecek galıba belkıde daha fazla,kabıle yaşantısına mı dönsek
25kg kömür 85tl
20
●501
- 19-10-2021, 08:47:25zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
800 TL 'den 1300 TL bir anda fiyatlar fırladı kömürde ve devlet şuanda satışı durdurdu. - 19-10-2021, 08:47:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.50 kg üzerinden satılmıyor muydu kömür?
- 19-10-2021, 09:16:18Herşeye zam geliyor. Benim en ufak bir umudum kalmadı. Durum içler acısızulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle