• 19-10-2021, 08:44:45
    #1
    merhaba

    evlerımızde doğalgaz kullanıyoruz ama işyerınde hala soba ıle ısınılıyor
    25kg 1kucuk cuval kömür 85tl olmuş,bu hayat nasıl olacak,gunluk 1 çuval yakılıyor ay a vurdugunda 26x85=2210tl çok muazzam bır yakıt gıderi,yaşam artık azap haline geldi

    kışın evlerımıze 600-700 dogalgaz gelecek galıba belkıde daha fazla,kabıle yaşantısına mı dönsek
  • 19-10-2021, 08:47:25
    #2
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba

    evlerımızde doğalgaz kullanıyoruz ama işyerınde hala soba ıle ısınılıyor
    25kg 1kucuk cuval kömür 85tl olmuş,bu hayat nasıl olacak,gunluk 1 çuval yakılıyor ay a vurdugunda 26x85=2210tl çok muazzam bır yakıt gıderi,yaşam artık azap haline geldi

    kışın evlerımıze 600-700 dogalgaz gelecek galıba belkıde daha fazla,kabıle yaşantısına mı dönsek

    800 TL 'den 1300 TL bir anda fiyatlar fırladı kömürde ve devlet şuanda satışı durdurdu.
  • 19-10-2021, 08:47:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    50 kg üzerinden satılmıyor muydu kömür?
  • 19-10-2021, 08:49:19
    #4
    welcome to turkey
  • 19-10-2021, 08:49:35
    #5
    hayır 25kg

    durum gerçektende çok vahim,halk bu şekilde kendi haline mi terk edılecek,kımse mudahale etmeyecekmi?devletımız bu gunlerde varlıgını göstermeyecekse nezaman gösterecek,artık yaşayamıyoruzda
  • 19-10-2021, 08:55:38
    #6
    cidden karın tokluğuna çalışıyoruz artık .
  • 19-10-2021, 09:10:21
    #7
    Yavaş yakan sobalardan al hocam
  • 19-10-2021, 09:16:18
    #8
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır 25kg

    durum gerçektende çok vahim,halk bu şekilde kendi haline mi terk edılecek,kımse mudahale etmeyecekmi?devletımız bu gunlerde varlıgını göstermeyecekse nezaman gösterecek,artık yaşayamıyoruzda
    Herşeye zam geliyor. Benim en ufak bir umudum kalmadı. Durum içler acısı
  • 19-10-2021, 09:27:47
    #9
    hocam artık 3 kat giyinip öyle oturucaz