merhaba
evlerımızde doğalgaz kullanıyoruz ama işyerınde hala soba ıle ısınılıyor
25kg 1kucuk cuval kömür 85tl olmuş,bu hayat nasıl olacak,gunluk 1 çuval yakılıyor ay a vurdugunda 26x85=2210tl çok muazzam bır yakıt gıderi,yaşam artık azap haline geldi
kışın evlerımıze 600-700 dogalgaz gelecek galıba belkıde daha fazla,kabıle yaşantısına mı dönsek
800 TL 'den 1300 TL bir anda fiyatlar fırladı kömürde ve devlet şuanda satışı durdurdu.