hayır 25kg

durum gerçektende çok vahim,halk bu şekilde kendi haline mi terk edılecek,kımse mudahale etmeyecekmi?devletımız bu gunlerde varlıgını göstermeyecekse nezaman gösterecek,artık yaşayamıyoruzda