6 ay arkadaşın yanına taşındım. Üst katta 8 kişi yaşıyorlar yine aynı sesler defalarca tartışma oldu şikayet vs vs
Konyaya bi otele gittik aynı şekilde duvara güm güm vurma sesi ve sandalye çekme sesi geliyordu.
oda değiştirdik size dediler üst katında oda olmayan bi yer verelim. Verdiler . Aynı sesler devam etti.
oteli değiştirdik yine aynı sesler devam etti.
Aradan 1 ay felan geçti geçenim bi yarısı hastaneye gitmemiz gerekti acilden bi odaya gönderiler 1 saat falan durmak zorunda kaldık yukardan yine aynı sesler geliyordu ( bir şeyler çekiyorlar sürüyorlar ve duvara güm güm vuruyorlar )
şimdi işin kötü tarafı şu delirmiyorum ! çünkü seslerin hepsini o an çevremde kim var ise dikkatlice dinletiyorum ve onlarda duyuyorlar
Gittiğim kaldığım her yerde 2 farkı ses tonu !..