Ülkedeki cehalet bana da fazla geliyor artık... Üst komşunun denyoluğunu yaşayan bilir ancak.
Burdan çocuğu olanlara sesleniyorum. Ev sizin diye çocuğun at gibi koşturmasına izin vermeyin. Dünyanın küfürünü yiyorsunuz. Ve cidden bazen insanın cinayet işleyesi geliyor