İnan ki bari özel günlerde attıkları mesajda hal hatır sorsalar, o da yok. Geçen ya da önceki cuma aynı birisi mesaj attı. Ben sorayım bari dedim, hemen konuşmayı bitirmeye çalıştı, hadi aeo, görüşürüz gibi kapattı.
Sadece sizde değil bendede aynı durum var o yüzden 2 kere üst üste sordugum kisiyi 3. Ye sormuyorum.